Шановні батьки та діти! Для відправки творчих робіт на перевірку, фотографуйте їх,
будь ласка, без перспективного скорочення.
07.05.2025
1. Опрацюйте зміст теми «Реалістичний стиль» за підручником стор.164-181
або за презентаціями
2. Виконайте художньо-творчу роботу за вибором
а). Придумайте і намалюйте сатиричну картину, карикатуру чи шарж на тему мистецтва або життя сучасного підлітка (кольорові олівці, фломастери)
б). Намалюйте реалістичну композицію в побутовому жанрі на тему українських народних обрядів (матеріали на вибір)
Критерії оцінювання:
· Творчий задум
· Композиція
· Охайність роботи
· Творчий задум
· Композиція
· Охайність роботи
Скористайтеся власними спостереженнями, уявою або поетапністю роботи у підручнику чи презентації.
3. Фотографії виконаних робіт (можна разом з автором) надішліть на електр. адресу tatyana.shleenkova@ukr.net. Не забудьте підписати файл та вказати на роботах прізвище, ім’я, клас. Бажаю творчих успіхів!
16.04.2025
1. Опрацюйте зміст теми «Романтизм» за підручником стор.146-163
або за презентаціями
2. Виконайте художньо-творчу роботу за вибором
а). Намалюйте марину, в якій передайте атмосферу морської стихії (акварель, пензлі)
б). Намалюйте фантастичний живописний пейзаж (акварель, пензлі)
Критерії оцінювання:
· Творчий задум
· Композиція
· Охайність роботи
· Творчий задум
· Композиція
· Охайність роботи
Скористайтеся власними спостереженнями, уявою або поетапністю роботи у підручнику чи презентації.
3. Фотографії виконаних робіт (можна разом з автором) надішліть на електр. адресу tatyana.shleenkova@ukr.net. Не забудьте підписати файл та вказати на роботах прізвище, ім’я, клас. Бажаю творчих успіхів!
19.03.2025
1. Опрацюйте зміст теми «Класицизм» за підручником стор.134-145
або за презентаціями2. Виконайте художньо-творчу роботу за вибором
а). Намалюйте архітектурний пейзаж із класичною будівлею (графітний олівець, гелева ручка, фломастери)
б). Придумайте і намалюйте вигляд класичного парку з висоти пташиного лету (кольорові олівці, фломастери)
Критерії оцінювання:
· Творчий задум
· Композиція
· Охайність роботи
· Творчий задум
· Композиція
· Охайність роботи
Скористайтеся власними спостереженнями, уявою або поетапністю роботи у підручнику чи презентації.
3. Фотографії виконаних робіт (можна разом з автором) надішліть на електр. адресу tatyana.shleenkova@ukr.net. Не забудьте підписати файл та вказати на роботах прізвище, ім’я, клас. Бажаю творчих успіхів!
29.01.2025
1. Опрацюйте зміст теми «Бароко» за підручником стор.88-113
або за презентаціями2. Виконайте художньо-творчу роботу за вибором
а). Намалюйте натюрморт з атрибутами мистецтва у стилі «малих голландців» (акварель, пензлі).
б). Створіть живописну композицію "Козак Мамай" у стилі народного малярства (фарби).
Критерії оцінювання:· Творчий задум
· Композиція
· Охайність роботи
Скористайтеся власними спостереженнями, уявою або поетапністю роботи у підручнику чи презентації.
3. Фотографії виконаних робіт (можна разом з автором) надішліть на електр. адресу tatyana.shleenkova@ukr.net. Не забудьте підписати файл та вказати на роботах прізвище, ім’я, клас. Бажаю творчих успіхів!
І семестр
6.12.2024
1. Опрацюйте зміст теми «Ідеали й образи Ренесансу» за підручником стор.64-73
або за презентацією2. Виконайте художньо-творчу роботу за вибором
а). Намалюй живописний парний портрет літературних героїв доби Відродження (Ромео і Джульєтта, Дон-Кіхот і Санчо Панса або ін.) (акварель або гуаш, пензлі).
б). Намалюй автопортрет (за бажанням - в інтер’єрі), намагайся передати у ньому свій характер, світ захоплень (графітні олівці, акварель або гуаш, пензлі).
б). Намалюй автопортрет (за бажанням - в інтер’єрі), намагайся передати у ньому свій характер, світ захоплень (графітні олівці, акварель або гуаш, пензлі).
в). Створення кросворду на тему "Епоха Відродження" (у електронному чи паперовому вигляді)
г). Самостійно дослідіть творчість одного з титанів Відродження, який
найбільше вас вразив і зацікавив. Створіть презентацію «Портрет митця» (у електронному вигляді)
Скористайтеся власними спостереженнями, уявою або поетапністю роботи у підручнику (стор.72-73) чи МК.
Підсумковий тест за І семестр
8.11.2024
1. Опрацюйте зміст теми «Мистецтво середньовіччя» за підручником стор.46-63
або за презентаціями2. Виконайте художньо-творчу роботу за вибором
а). Створення ескізу герба своєї школи або міста (кольоровий папір, ножиці, клей)
б). Зображення середньовічного замку-фортеці у романському стилі (графітні , кольорові олівці, вугіль, сангіна, тонований папір).
в). Створення ескізу вітража з геометричними або рослинними мотивами для вікна певної форми - круглого, прямокутного або стрільчастого (графітні, кольорові олівці, фломастери).
Скористайтеся власними спостереженнями, уявою або поетапністю роботи у презентації чи МК.
в). Створення ескізу вітража з геометричними або рослинними мотивами для вікна певної форми - круглого, прямокутного або стрільчастого (графітні, кольорові олівці, фломастери).
Скористайтеся власними спостереженнями, уявою або поетапністю роботи у презентації чи МК.
11.10.2024
1. Опрацюйте зміст теми «Мистецтво стародавнього світу (Єгипет, Греція)» за підручником стор.10-21
1. Опрацюйте зміст теми «Мистецтво стародавнього світу (Єгипет, Греція)» за підручником стор.10-21
2. Виконайте художньо-творчу роботу за вибором
а).Створення ескізу рекламного плакату для туристичної фірми “Запрошуємо до Греції”
б).Створення малюнку давньогрецької вази, декорованої орнаментом
Скористайтеся власними спостереженнями, уявою або поетапністю роботи у презентації чи МК.
Критерії оцінювання:
· Творчий задум
· Композиція в аркуші
· Охайність роботи
· Творчий задум
· Композиція в аркуші
· Охайність роботи
4. Фотографії виконаних робіт можна надіслати на електр. адресу tatyana.shleenkova@ukr.net
Не забудьте підписати файл або на роботах вказуйте прізвище, ім’я, клас. Бажаю творчих успіхів!
Не забудьте підписати файл або на роботах вказуйте прізвище, ім’я, клас. Бажаю творчих успіхів!